İçeriğe geç

Hayatın Tadları

Nisan 11, 2013

Yaşamak bir sanattır.Geçmişimize baktığımızda güzel anılarımızı hatırlarız.Bu anılar gezdiklerimiz okuduklarımız ,yaptıklarımız ve oynadıklarımızdır.Mesela kendi başıma yaşadığım bir zaman Blood oyununu keşfetmiş bilgisayarıma indirmiştim.O oyun dan çok keyif aldım.Gerek grafik gerek müzikleri olarak.Ve bana çok iyi bir anı bıraktı.Aynı zamanda spor yapmayı severim.Sporumu yaptıktan sonra birinci zevk aşaması duş almak,ikincisi eve gelirken yiyecek bir şeyler almak ve koltuğa yada bilgisayarın başına kurulmaktır.Yemekten sonrada çayı demlemek.Mesela bir de ilk metal müziği dinlemeye başladığımda çok sevmiştin çok farklı bir dünyanın içine girdiğimi buldum kendimde.

Sizde bana hayatınızda ki güzel anıları yada yapmaktan keyif aldığınız rutinlerinizi yazabilirseniz çok sevinirim.Devamı gelecek.

 

From → Uncategorized

Yorum Yapın

Yorum bırakın